Autor |
Wiadomość |
BadboyRs4 |
Wysłany: Sob 2:20, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
wojtastaba napisał: | oOo BadBoy mówisz o metalowym reglu?! Niewiedziałem, ze to ma wpływ na scieranie się zębatek. A czy 23 od TL, będzie pasować do TT-tki?! |
Jakim reglu??
Ja mówię o mocowaniu silnika ma napewno 2 zalety:
-w pewnym stopniu odprowadza ciepło
-co ważniejsze dużo sztywniej siedzi w wanie (brak luzu i mniejsze zużycie)
Niema znaczenia czy to będą 23 czy 24 zęby ważne żeby modułami się zgadzało bo inaczej zębatki nie będą do siebie pasować
Tu masz rozpiskę jakie zębatki atak do jakich odbiór i jak mocować silnik no i co najwazniejsze przełożenie jakie uzyskujemy:
zebatka zebatka odbierajaca
atak......61z...... 58z...... 55z
19z 8.35 ( A ) XXXXXXX XXXXXXX
20z 7.93 ( B ) XXXXXXX XXXXXXX
21z 7.55 ( C ) XXXXXXX XXXXXXX
22z 7.21 ( D ) 6.85 ( A ) XXXXXXX
23z XXXXXXX 6.56 ( B ) XXXXXXX
24z XXXXXXX 6.28 ( C ) XXXXXXX
25z XXXXXXX 6.03 ( D ) 5.72 ( A )
26z XXXXXXX XXXXXXX 5.50 ( B )
27z XXXXXXX XXXXXXX 5.30 ( C )
28z XXXXXXX XXXXXXX 5.11 ( D ) |
|
|
Haheć |
Wysłany: Sob 0:54, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
noo właśnie, to dobre pytanie bo jak nie będzie pasowała to będziesz musiał poszukać w jakimś sklepie RC a nie u mnie |
|
|
wojtastaba |
Wysłany: Pią 22:37, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
oOo BadBoy mówisz o metalowym reglu?! Niewiedziałem, ze to ma wpływ na scieranie się zębatek. A czy 23 od TL, będzie pasować do TT-tki?! |
|
|
BadboyRs4 |
Wysłany: Pią 18:15, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
I jeszcze jedna rzecz o której nikt nie wspomniał zębatki do TT muszą mieć moduł zęba 0,6także te od TB nie będą pasowały.Polecam Ci także nabyć metalowe mocowanie silnika przestaniesz mieć problemy z szybko wycierającymi się zębatkami pod warunkiem że w dobrym miejscu przykręcisz silnik |
|
|
Haheć |
Wysłany: Wto 21:50, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
a kupujesz dopasowane zębatki pod swój model?? Np: w TL-ce nie możesz założyć innych zębatek jak: 19, 21, 23 bez tzw. przelotki. I pamiętaj o wkręceniu silnika w miejsce odpowiednie to zębatki (przynajmniej w TL-01 tak jest) bo jak wkręcasz silnik z zębatką 19 pod miejsce 23Z to wiadomo że sie nie będzie stykać |
|
|
Lord |
Wysłany: Wto 20:58, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
Tak, to bardzo prawdopodobne jest, np próbowałem zrobić konfigurację 55 i 27 i nie da się, jeszcze pomiędzy zębatkami mam miejsce. |
|
|
wojtastaba |
Wysłany: Wto 20:31, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
Hhmmm... bo zauważyłem, że może wystąpić problem typu, że kupuje małą zębatkę atakującą i okazuje sie, że ma mniejszy promień i nie "styka sie" z zębatką odbierającą. |
|
|
Lord |
Wysłany: Wto 18:23, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
Ja stosowałem przy Saturnie zębatki 58 i 23. |
|
|
Haheć |
Wysłany: Wto 18:18, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
jak chcesz mieć auto do driftu to polecam założyć jak najmnijszą zębatkę atakującą bo wtedy auto ma większy moment obrotowy i łatwiej zrywa przyczepność, ale za to jest nieco wolniejsze. Jak założysz np 23 zębową to będzie szybszy, ale podczas poślizgu będzie brakowało mu mocy ;/
To już kwestia gustu |
|
|
wojtastaba |
Wysłany: Wto 11:09, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
No chcę mieć jak najlepsze biorąc pod uwagę, że mam saturna 20t i to ma być samochód do driftu |
|
|
herayo |
Wysłany: Wto 0:51, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
wojtastaba napisał: | http://www.allegro.pl/item308867616_ta_04_tb_01_tamiya_zebatki_stalowe_24_25.html Czy taka 24z jest dobra, czy lepsza jest 23z ?! |
to zalezy jakie chcesz miec przelozenie |
|
|
wojtastaba |
|
|
wojtastaba |
Wysłany: Pon 16:49, 11 Lut 2008 Temat postu: |
|
WOWOOOOOO właśnie przyszedł silnik i zębatka odbierająca. D Jeszcze nierozpakowałem... |
|
|
wojtastaba |
Wysłany: Wto 21:00, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
Aha... pozostało mi zamówić jakąś zębatkę atakują, ale nic ciekawego nie znalazłem. Może ktoś ma do sprzedania nową 23z, albo gdzieś widział do sprzedania za dobrą cenę....?! Pozdro! |
|
|
Lord |
Wysłany: Wto 16:22, 05 Lut 2008 Temat postu: |
|
Ponieważ to jest tt-01, które jest praktycznie pełne luzów, elemenry nie sa dobrze spasowane. |
|
|