Autor |
Wiadomość |
wojtastaba
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 16:01, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Hahahaha dzięki teraz już kumam czacze Zablokowany z tyłu i one way z przodu... DZIĘKI!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Wto 19:07, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bardziej polecam oba dyfry sztywne niż one way.
1. hamulec na 4 koła mi się bardziej przydaje niż ręczny.
2. Mam mocny silnik wiec zapoczątkowanie driftu to tylko dodać więcej gazu i ręczny mi do tego nie potrzebny
3. w momencie gdy robiłem bokiem zakręty o promieniu powyżej 5 metrów ona way miał tendencje do prostowania modelu z poślizgu.
Ale planuje przetestować inne rozwiązanie u siebie gdyż mam możliwość instalacji 2 rodzajów one waya
1. czyli standardowy w miejscu dyferencjału
2. przedni dyferencjał normalny lub sztywny a na wałku napędzającym pasek przednich kół zębatka z łożyskiem ona way jak będę miał więcej czasu i pogoda dopisze przetestuje i napisze opinię.
Wydaje mi się że to rozwiązanie może połączyć dobre prowadzenie przy sztywnym dyferencjale z przodu jak i funkcje hamulca ręcznego z ona waya
Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Wto 22:22, 29 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Wto 20:07, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Teraz moge już wyjaśnić - dyfer 3 way to tzw elektroszpera, czyli prościej mówić - zaspawany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
basic
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Wto 20:09, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nie wiem po co sie nabija posty ale ok to napisz na dwa (jeden juz masz za soba) dlaczego bardziej niz one polecasz 2 way? z jakim one way miales do czynienia i co sprawia ze na dwu kierunkowym lepiej Ci sie smiga
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:46, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Więc myślę że pozostane tylko przy tylnej szperze... One way jakoś mi tak średnio podchodzi
A co do nabijania postów to nikt tutaj nic takiego nie robi
|
|
Powrót do góry |
|
|
basic
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Wto 20:50, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
jak nie a ja?
lord - dobry wariat na fotce
Yasuyuki Kazama - zaraz po Keichi Tsuchiya
the best of cały świat, i to jego słynne rodeo drift - Lord
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:04, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jakbyś nabijał to by Cię tu raczej nie było Myślę że piszesz dużo , a nie nabijasz posty jak ja na RCAUTO xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtastaba
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 22:09, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
A może koleś lubi coś od siebie dodać poprostu..... Też tak mam, ale powstrzymuje sie bo ludzi to wkurza xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
basic
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Śro 1:17, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
drinek napisał: | 2. Mam mocny silnik wiec zapoczątkowanie driftu to tylko dodać więcej gazu i ręczny mi do tego nie potrzebny
|
no tak, ja tez nie nazekam na brak mocy, ale sa zakrety tak polozone ze strzelenie gazem wyrzuca model z toru, albo na przyklad w sytuacji gdzie masz zakret po dlugiej prostej, mozna zrobic taki manewr: rozpedasz sie dajesz szybko o 90 stopni i tak lecisz tyle ile potrzeba tutaj to dobrze widac ->http://www.youtube.com/watch?v=aD5bVPXNjeI
Cytat: |
3. w momencie gdy robiłem bokiem zakręty o promieniu powyżej 5 metrów ona way miał tendencje do prostowania modelu z poślizgu.
|
no nie wiem mozliwe, ja w swoim sie z czyms takim nie spotkalem
Cytat: |
2. przedni dyferencjał normalny lub sztywny a na wałku napędzającym pasek przednich kół zębatka z łożyskiem ona way
|
tego to juz nie kminie bo nie znam konstrukcji podwozia hpi
|
|
Powrót do góry |
|
|
sheki173
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:28, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
hym bejz dobrze gada....a co do centralnego jednokierunkowego to zupelnie inna akcja niz jedynka na przodzie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Śro 9:31, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=9rgLbpfziZE
od 20 do 28 sekundy nagrania ( nie rozumiem do czego miał bym ręczny stosować )
A co do nagrania D10 to wiele już z nich oglądałem i jakoś na żadnym nie mogę się dopatrzeć momentu w którym to jaki kolwiek zawodnik przy hamował by choć na chwile tylko tyłem.
sytuacje gdy hamuje 4 kołami ok i to dość często można znaleźć ale sam tył nigdy.
Ja zostaje przy obu sztywnych bo brak porządnego hamulca na 4 koła to dla mnie wada i to bardzo rażąca
|
|
Powrót do góry |
|
|
basic
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Śro 10:25, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
oj drinek nie dogadamy sie, ja Ci pisze o ciasnych, precyzyjnych zakretach a Ty co pokazujesz porozrzucane na boisku placki, improwizowany przejazd gdzie zarzuci i gdzie wygodniej sie zlozyc w zakret tam jedzie. 2.07 gdyby tu pyknac recznym nie wynioslo by tak modelu i takich momentow w tym filmiku jest kilkanascie jak nie kilkadziesiat itd itd itd - jezdzij na 2 zablokowanych, odblokowanych czy jakich tam chcesz to jest Twoj filmik? moze kiedy zrobie podobny, pokaze Ci gdzie i kiedy uzywam recznego i do czego sie przydaje
Ostatnio zmieniony przez basic dnia Śro 10:41, 30 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ark
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Śro 10:48, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jeden drugiego nie przekona, a tym, którzy nie mają zdania dajmy prawo wyboru. Kłótnia jest moim zdaniem bez sensu. P.S. Ja mam sztywne obie osie ale rozważam zakup one way na próbę
|
|
Powrót do góry |
|
|
pancypis
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Zabrza
|
Wysłany: Śro 13:17, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
basic napisał: | ...a Ty co pokazujesz porozrzucane na boisku placki, improwizowany przejazd gdzie zarzuci i gdzie wygodniej sie zlozyc w zakret ... |
żeby nie było nie potrafię driftować ale w pełni zgadzam się z tymi słowami
a co do wychwalania tego czy innego, ja napisałbym plusy i minusy stosowanego rozwiązania i wsio.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Śro 13:22, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Dobry jesteś widzę w wytykanie błędów w filmiku gdy było to kręcone po 15 godzinach jazdy.
Jeśli uważasz że ten tor D10 ma jakiś ciasny zakręt to proszę bardzo dla mnie jest to jeden z większych kobył na którym zmieścić się to nie duży problem.
A jak nie umiesz uszanować cudzego zdanie bo jest inne niż twoje to masz problem.
Ja przedstawiam swoje zdanie w tym temacie i tyle.
mam zamiar testować inne rozwiązania ale puki co takie ustawienie dla mnie jest najodpowiedniejsze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|