Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna

Konfiguracja dyferencjałów i nie tylko...
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl
Autor Wiadomość
wojtastaba




Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 16:01, 29 Sty 2008    Temat postu:

Hahahaha dzięki teraz już kumam czacze Very Happy Zablokowany z tyłu i one way z przodu... DZIĘKI!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Wto 19:07, 29 Sty 2008    Temat postu:

Ja bardziej polecam oba dyfry sztywne niż one way.

1. hamulec na 4 koła mi się bardziej przydaje niż ręczny.
2. Mam mocny silnik wiec zapoczątkowanie driftu to tylko dodać więcej gazu i ręczny mi do tego nie potrzebny
3. w momencie gdy robiłem bokiem zakręty o promieniu powyżej 5 metrów ona way miał tendencje do prostowania modelu z poślizgu.

Ale planuje przetestować inne rozwiązanie u siebie gdyż mam możliwość instalacji 2 rodzajów one waya

1. czyli standardowy w miejscu dyferencjału
2. przedni dyferencjał normalny lub sztywny a na wałku napędzającym pasek przednich kół zębatka z łożyskiem ona way jak będę miał więcej czasu i pogoda dopisze przetestuje i napisze opinię.

Wydaje mi się że to rozwiązanie może połączyć dobre prowadzenie przy sztywnym dyferencjale z przodu jak i funkcje hamulca ręcznego z ona waya


Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Wto 22:22, 29 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088

PostWysłany: Wto 20:07, 29 Sty 2008    Temat postu:

Teraz moge już wyjaśnić - dyfer 3 way to tzw elektroszpera, czyli prościej mówić - zaspawany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basic




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Wto 20:09, 29 Sty 2008    Temat postu:

nie wiem po co sie nabija posty ale ok to napisz na dwa (jeden juz masz za soba) dlaczego bardziej niz one polecasz 2 way? z jakim one way miales do czynienia i co sprawia ze na dwu kierunkowym lepiej Ci sie smiga Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:46, 29 Sty 2008    Temat postu:

Więc myślę że pozostane tylko przy tylnej szperze... One way jakoś mi tak średnio podchodzi

A co do nabijania postów to nikt tutaj nic takiego nie robi Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basic




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Wto 20:50, 29 Sty 2008    Temat postu:

jak nie a ja? Smile
lord - dobry wariat na fotce Smile

Yasuyuki Kazama - zaraz po Keichi Tsuchiya
the best of cały świat, i to jego słynne rodeo drift - Lord
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:04, 29 Sty 2008    Temat postu:

Jakbyś nabijał to by Cię tu raczej nie było Wink Myślę że piszesz dużo , a nie nabijasz posty jak ja na RCAUTO xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtastaba




Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto 22:09, 29 Sty 2008    Temat postu:

A może koleś lubi coś od siebie dodać Smile poprostu..... Też tak mam, ale powstrzymuje sie bo ludzi to wkurza xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basic




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Śro 1:17, 30 Sty 2008    Temat postu:

drinek napisał:
2. Mam mocny silnik wiec zapoczątkowanie driftu to tylko dodać więcej gazu i ręczny mi do tego nie potrzebny

no tak, ja tez nie nazekam na brak mocy, ale sa zakrety tak polozone ze strzelenie gazem wyrzuca model z toru, albo na przyklad w sytuacji gdzie masz zakret po dlugiej prostej, mozna zrobic taki manewr: rozpedasz sie dajesz szybko o 90 stopni i tak lecisz tyle ile potrzeba tutaj to dobrze widac ->http://www.youtube.com/watch?v=aD5bVPXNjeI
Cytat:

3. w momencie gdy robiłem bokiem zakręty o promieniu powyżej 5 metrów ona way miał tendencje do prostowania modelu z poślizgu.

no nie wiem mozliwe, ja w swoim sie z czyms takim nie spotkalem
Cytat:

2. przedni dyferencjał normalny lub sztywny a na wałku napędzającym pasek przednich kół zębatka z łożyskiem ona way


tego to juz nie kminie bo nie znam konstrukcji podwozia hpi
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sheki173




Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 1:28, 30 Sty 2008    Temat postu:

hym bejz dobrze gada....a co do centralnego jednokierunkowego to zupelnie inna akcja niz jedynka na przodzie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Śro 9:31, 30 Sty 2008    Temat postu:

http://www.youtube.com/watch?v=9rgLbpfziZE

od 20 do 28 sekundy nagrania ( nie rozumiem do czego miał bym ręczny stosować )

A co do nagrania D10 to wiele już z nich oglądałem i jakoś na żadnym nie mogę się dopatrzeć momentu w którym to jaki kolwiek zawodnik przy hamował by choć na chwile tylko tyłem.

sytuacje gdy hamuje 4 kołami ok i to dość często można znaleźć ale sam tył nigdy.

Ja zostaje przy obu sztywnych bo brak porządnego hamulca na 4 koła to dla mnie wada i to bardzo rażąca
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basic




Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: wawa

PostWysłany: Śro 10:25, 30 Sty 2008    Temat postu:

oj drinek nie dogadamy sie, ja Ci pisze o ciasnych, precyzyjnych zakretach a Ty co pokazujesz porozrzucane na boisku placki, improwizowany przejazd gdzie zarzuci i gdzie wygodniej sie zlozyc w zakret tam jedzie. 2.07 gdyby tu pyknac recznym nie wynioslo by tak modelu i takich momentow w tym filmiku jest kilkanascie jak nie kilkadziesiat itd itd itd - jezdzij na 2 zablokowanych, odblokowanych czy jakich tam chcesz to jest Twoj filmik? moze kiedy zrobie podobny, pokaze Ci gdzie i kiedy uzywam recznego i do czego sie przydaje

Ostatnio zmieniony przez basic dnia Śro 10:41, 30 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ark




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Śro 10:48, 30 Sty 2008    Temat postu:

Jeden drugiego nie przekona, a tym, którzy nie mają zdania dajmy prawo wyboru. Kłótnia jest moim zdaniem bez sensu. P.S. Ja mam sztywne obie osie ale rozważam zakup one way na próbę Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pancypis




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zabrza

PostWysłany: Śro 13:17, 30 Sty 2008    Temat postu:

basic napisał:
...a Ty co pokazujesz porozrzucane na boisku placki, improwizowany przejazd gdzie zarzuci i gdzie wygodniej sie zlozyc w zakret ...


żeby nie było nie potrafię driftować ale w pełni zgadzam się z tymi słowami Smile


a co do wychwalania tego czy innego, ja napisałbym plusy i minusy stosowanego rozwiązania i wsio.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Śro 13:22, 30 Sty 2008    Temat postu:

Dobry jesteś widzę w wytykanie błędów w filmiku gdy było to kręcone po 15 godzinach jazdy.

Jeśli uważasz że ten tor D10 ma jakiś ciasny zakręt to proszę bardzo dla mnie jest to jeden z większych kobył na którym zmieścić się to nie duży problem.

A jak nie umiesz uszanować cudzego zdanie bo jest inne niż twoje to masz problem.

Ja przedstawiam swoje zdanie w tym temacie i tyle.

mam zamiar testować inne rozwiązania ale puki co takie ustawienie dla mnie jest najodpowiedniejsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin