Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna

Napęd w TT 01
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl
Autor Wiadomość
Lord
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088

PostWysłany: Wto 20:58, 12 Lut 2008    Temat postu:

Tak, to bardzo prawdopodobne jest, np próbowałem zrobić konfigurację 55 i 27 i nie da się, jeszcze pomiędzy zębatkami mam miejsce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Haheć




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Wto 21:50, 12 Lut 2008    Temat postu:

a kupujesz dopasowane zębatki pod swój model?? Np: w TL-ce nie możesz założyć innych zębatek jak: 19, 21, 23 bez tzw. przelotki. I pamiętaj o wkręceniu silnika w miejsce odpowiednie to zębatki (przynajmniej w TL-01 tak jest) bo jak wkręcasz silnik z zębatką 19 pod miejsce 23Z to wiadomo że sie nie będzie stykać Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BadboyRs4




Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Zacisze

PostWysłany: Pią 18:15, 22 Lut 2008    Temat postu:

I jeszcze jedna rzecz o której nikt nie wspomniał zębatki do TT muszą mieć moduł zęba 0,6także te od TB nie będą pasowały.Polecam Ci także nabyć metalowe mocowanie silnika przestaniesz mieć problemy z szybko wycierającymi się zębatkami pod warunkiem że w dobrym miejscu przykręcisz silnik Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtastaba




Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 22:37, 22 Lut 2008    Temat postu:

oOo BadBoy mówisz o metalowym reglu?! Niewiedziałem, ze to ma wpływ na scieranie się zębatek. A czy 23 od TL, będzie pasować do TT-tki?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Haheć




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Sob 0:54, 23 Lut 2008    Temat postu:

noo właśnie, to dobre pytanie Very Happy bo jak nie będzie pasowała to będziesz musiał poszukać w jakimś sklepie RC a nie u mnie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BadboyRs4




Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa-Zacisze

PostWysłany: Sob 2:20, 23 Lut 2008    Temat postu:

wojtastaba napisał:
oOo BadBoy mówisz o metalowym reglu?! Niewiedziałem, ze to ma wpływ na scieranie się zębatek. A czy 23 od TL, będzie pasować do TT-tki?!

Jakim reglu??
Ja mówię o mocowaniu silnika ma napewno 2 zalety:
-w pewnym stopniu odprowadza ciepło
-co ważniejsze dużo sztywniej siedzi w wanie Wink(brak luzu i mniejsze zużycie)
Niema znaczenia czy to będą 23 czy 24 zęby ważne żeby modułami się zgadzało bo inaczej zębatki nie będą do siebie pasować
Tu masz rozpiskę jakie zębatki atak do jakich odbiór i jak mocować silnik no i co najwazniejsze przełożenie jakie uzyskujemy:

zebatka zebatka odbierajaca
atak......61z...... 58z...... 55z
19z 8.35 ( A ) XXXXXXX XXXXXXX
20z 7.93 ( B ) XXXXXXX XXXXXXX
21z 7.55 ( C ) XXXXXXX XXXXXXX
22z 7.21 ( D ) 6.85 ( A ) XXXXXXX
23z XXXXXXX 6.56 ( B ) XXXXXXX
24z XXXXXXX 6.28 ( C ) XXXXXXX
25z XXXXXXX 6.03 ( D ) 5.72 ( A )
26z XXXXXXX XXXXXXX 5.50 ( B )
27z XXXXXXX XXXXXXX 5.30 ( C )
28z XXXXXXX XXXXXXX 5.11 ( D )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin