Autor |
Wiadomość |
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Wto 20:58, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Tak, to bardzo prawdopodobne jest, np próbowałem zrobić konfigurację 55 i 27 i nie da się, jeszcze pomiędzy zębatkami mam miejsce.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Haheć
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Wto 21:50, 12 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
a kupujesz dopasowane zębatki pod swój model?? Np: w TL-ce nie możesz założyć innych zębatek jak: 19, 21, 23 bez tzw. przelotki. I pamiętaj o wkręceniu silnika w miejsce odpowiednie to zębatki (przynajmniej w TL-01 tak jest) bo jak wkręcasz silnik z zębatką 19 pod miejsce 23Z to wiadomo że sie nie będzie stykać
|
|
Powrót do góry |
|
|
BadboyRs4
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Zacisze
|
Wysłany: Pią 18:15, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
I jeszcze jedna rzecz o której nikt nie wspomniał zębatki do TT muszą mieć moduł zęba 0,6także te od TB nie będą pasowały.Polecam Ci także nabyć metalowe mocowanie silnika przestaniesz mieć problemy z szybko wycierającymi się zębatkami pod warunkiem że w dobrym miejscu przykręcisz silnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtastaba
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 22:37, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
oOo BadBoy mówisz o metalowym reglu?! Niewiedziałem, ze to ma wpływ na scieranie się zębatek. A czy 23 od TL, będzie pasować do TT-tki?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Haheć
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 0:54, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
noo właśnie, to dobre pytanie bo jak nie będzie pasowała to będziesz musiał poszukać w jakimś sklepie RC a nie u mnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
BadboyRs4
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Zacisze
|
Wysłany: Sob 2:20, 23 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
wojtastaba napisał: | oOo BadBoy mówisz o metalowym reglu?! Niewiedziałem, ze to ma wpływ na scieranie się zębatek. A czy 23 od TL, będzie pasować do TT-tki?! |
Jakim reglu??
Ja mówię o mocowaniu silnika ma napewno 2 zalety:
-w pewnym stopniu odprowadza ciepło
-co ważniejsze dużo sztywniej siedzi w wanie (brak luzu i mniejsze zużycie)
Niema znaczenia czy to będą 23 czy 24 zęby ważne żeby modułami się zgadzało bo inaczej zębatki nie będą do siebie pasować
Tu masz rozpiskę jakie zębatki atak do jakich odbiór i jak mocować silnik no i co najwazniejsze przełożenie jakie uzyskujemy:
zebatka zebatka odbierajaca
atak......61z...... 58z...... 55z
19z 8.35 ( A ) XXXXXXX XXXXXXX
20z 7.93 ( B ) XXXXXXX XXXXXXX
21z 7.55 ( C ) XXXXXXX XXXXXXX
22z 7.21 ( D ) 6.85 ( A ) XXXXXXX
23z XXXXXXX 6.56 ( B ) XXXXXXX
24z XXXXXXX 6.28 ( C ) XXXXXXX
25z XXXXXXX 6.03 ( D ) 5.72 ( A )
26z XXXXXXX XXXXXXX 5.50 ( B )
27z XXXXXXX XXXXXXX 5.30 ( C )
28z XXXXXXX XXXXXXX 5.11 ( D )
|
|
Powrót do góry |
|
|
|