Autor |
Wiadomość |
wizz
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Czw 19:21, 17 Sty 2008 Temat postu: Kolejne TT-01 |
|
|
W styczniu przyszła paczka z Hondą NSX (RTR) na podwoziu TT-01. Znowu, po raz pierwszy od 18 lat, dostałem w łapy model
Jako że była to tzw. 'bieda wersja' postanowiłem trochę ją podrasować. Na początek poszły:
- łożyska
- amortyzatory CVA
- zawieszenie regulowane
- regulowane drążki skrętne
Po owych modyfikacjach auto wygląda tak:
Od góry:
Przód:
Tył:
Dzisiaj przyszła paczuszka z rcmartu
Zawartość:
Dyfer:
Radiator:
Zębatki (pinion):
Wałek aluminiowy:
Sprężyny:
Zębatki (spur):
Układ kierowniczy:
Dodatkowo przyjechał regiel LRP A.I. Brushless Reverse (zastąpi ten cudaczny CPR-01) i apka Sanwa MX-3S. W przyszłym tygodniu powinien dojechać silnik testowy (Saturn 20T). Czekam też na [link widoczny dla zalogowanych]
Aktualnie jeżdżę na oponach HPI T-Drift.
W planach dalsze modyfikacje (bezszczotka i parę innych), pojawią się w tym wątku jak tylko będą wcielane w życie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
DJ
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żory
|
Wysłany: Czw 19:29, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Powiedz mi czy TT ma w standardzie wałek plaskikowy czy juz coś namiastke alu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
wizz
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Czw 19:36, 17 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
W standardzie plastik, dla wersji TT-01 i TT-01D. Dopiero TT-01R ma aluminiowy.
Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy. Rcmart dbając o moją modelarską karierę przysłał razem z częściami model backupowy. Fotka poniżej
Ostatnio zmieniony przez wizz dnia Czw 20:11, 17 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wizz
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Czw 23:46, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj dojechały dwie nowe zabawki, pierwsza paczka z HK:
Druga rzecz, odebrana osobiście w sklepie:
Jutro zaczynam przeszczepianie
|
|
Powrót do góry |
|
|
basic
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Czw 23:56, 24 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
widac ze chcesz podtunningowac tttke po calosci dlatego niepasuje mi tu troche ten saturn to krok w tyl w Twoim tunningu, jak Ci padnie saturn porozkminiaj ciekawsze silniki np na rcmarcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
wizz
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Pią 0:11, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Saturn jest na jakiś miesiąc, góra dwa Potem będzie albo Eraser Brushless 13.5T albo Vector Brushless 13.5T (skłaniam się ku Vectorowi). Z rcmartu przyjedzie jeszcze trochę części, ale to też za jakiś czas.
No i rzecz bardzo istotna, muszę w końcu jakąś budę zamówić, bo ten NSX mi działa na nerwy. Tylko nie mogę się zdecydować jaką budę chcę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crasher
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK
|
Wysłany: Pią 0:47, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
fajnie fajnie... tylko czy opłaca się wydawać tyle pieniędzy na TT-01? według mnie zdecydowanie nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
basic
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Pią 1:04, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
sam jestem uzytkownikiem tt01 - sporo kasy na to poszlo i tez powoli zaczynam sadzic ze trzeba bylo sie wczesniej na podwozie yokomo przesiasc - bo kasa idzie a efekt to luzy luzy a do tego wszedzie luzy no i to skrecanie w prawo ....
robot yokomo
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez basic dnia Pią 1:05, 25 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
wizz
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Pią 9:01, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Crasher napisał: | fajnie fajnie... tylko czy opłaca się wydawać tyle pieniędzy na TT-01? według mnie zdecydowanie nie |
A ja lubię się bawić w tunowanie różnych rzeczy. Normalne auto też modyfikuję. Moim zdaniem w hobby nie liczy się to, czy się opłaca, ale to czy sprawia mi to frajdę.
basic napisał: | bo kasa idzie a efekt to luzy luzy a do tego wszedzie luzy no i to skrecanie w prawo |
No to mam wyzwanie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:57, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ja uważam że nie ważne ile wpakujesz w TT - i tak będzie jeździć tak samo
|
|
Powrót do góry |
|
|
wizz
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Pią 12:19, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Pytanie co jest dla kogo ważne. Ja tam lubię sobie pogrzebać. Fakt, nie jest to tak, jak te wiele lat temu, kiedy budowałem model od 0, większość części projektując i wykonując samemu...
Co do sensowności, to jak się okaże, że TT-01 przestało mnie zadowalać, to zainwestuję w kolejny model, czy to będzie Yokomo, Xray czy inny Cyclone.
A na razie wracając do tematu, pacjent po przeszczepie:
Po próbnych jazdach wychodzi, że całkiem fajnie się ślizga
Oczywiście 'kabel salat' zniknie, jak tylko wjedzie bezszczotka. Wszystko zostanie skrócone do odpowiedniej długości, etc.
Ostatnio zmieniony przez wizz dnia Pią 12:20, 25 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sheki173
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:22, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nawet fajnie to wyglada ale to tetecina....ja jak z ta sie przesiadlem na jakis czas spowrotem do niej <czekam na kolo pasowe>to ojezu znow seria problemow hehe no coz moze moja tetecina lubi je stwarzac ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Pią 17:08, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
ja powiem tak, carbon ok, ale nie do driftu i do tego podwrkowego. Chyba na tym forum jestem najdłużej stażem z karbonem i wiem co się dzieje jeśli się jeździ po na pierwszy rzut oka czystym asflacie, drobne kamyczki tną, rysują płyte co moze dojść do rozwastwienia płyty i tym do peknięcia, ogólnie nie polecam, dlatego ja w tym sezonie przesiadam sie z karbonu na kompozyt.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Pią 17:58, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o Lorda to potwierdzam jego zdanie w 100%
Sam mam auto po konkret tuningu a carbon na podwozie leży w szafie bo na drift lepiej sobie go podarować.
|
|
Powrót do góry |
|
|
wizz
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: Pią 18:30, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Się zepsuje, to się kupi nowe. Co za problem?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|