Autor |
Wiadomość |
sheki173
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:27, 16 Sty 2008 Temat postu: Podwozie a moze {a} |
|
|
o to moje gabaryty :
pierwsza byla tetetka
dzis znow do niej sie przesiadam spowodowane jest to tym ze do Ta nie moge dostac kola pasowego centralnego hym obskoczylem cala wawe i nie ma ani jednego..;[
No coz Ta musi poczekac az paczka przyjdzie z czescia oraz frykasami ktore wynagrodza jej to ze stala na polce...
ide posmigac stara dobra Tetecina wnetrznosci wyjete z Ta i przezucone do niej...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
igiplus
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:55, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Rozumiem że koło pasowe sie zużyło, tylko mam pytanie czy najpierw tylne sie zużyło i czy jeździłeś na nim aż skończyły się ząbki, bo ja tak zamierzam.
U mnie ząbki po środku koła pasowego ostre jak nóż!
a no i jak wcisnąłeś tam ten radiator na silnik czy to możliwe tylko z carbonem?
Ostatnio zmieniony przez igiplus dnia Pią 13:58, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
DJ
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pią 14:34, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
stary ustaw sobie zbieżność z przodu , bo nie umiem na to patrzyć każde koło w inną stronę w TA 04
Ostatnio zmieniony przez DJ dnia Pią 14:35, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
igiplus
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:00, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Czepiasz sie to jest utawione tak żeby autko było super-mega-extra stabilne przy dużych prędkościach!
|
|
Powrót do góry |
|
|
DJ
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pią 16:06, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Pierwsze słyszę o takim ustawieniu kół w takie pozycji \ / , w off-roadach ustawienie kół jest / \ i to na tylniej osi
|
|
Powrót do góry |
|
|
igiplus
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 18:18, 18 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No podczas wyścigów ustawia sie przód rozbierzny a tył zbierzny, wiadomo ze tutaj jest to chyba lekka przesada.
[link widoczny dla zalogowanych] ale tutaj tak jest.
Ostatnio zmieniony przez igiplus dnia Pią 18:19, 18 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
sheki173
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:50, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
kolo pasowe zuzylo sie to co napedza przednia oske....ehh calkiem po zebatach wyglada tak jak zwykla tulejka;[ a co do ustawienia to moze jest przesadzone ale nawet spoko sie na nim smiga...
a radiator troszke przyciolem tzn szerokosc i kilka zeberek jest przyszlifowanych aby ladnie lezal i nie przeszkadzal bateri oraz napedowi tzn chodzi o pasek
Ostatnio zmieniony przez sheki173 dnia Sob 0:54, 19 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 18:44, 19 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Zawsze przód rozbieżny \ / ponieważ jak koła zaczynają ciągnąć to same robiło sie na równo lub zbieżnie, to zależy ile kto je rozjedzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|