Autor |
Wiadomość |
basic
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Czw 1:21, 10 Sty 2008 Temat postu: tt-01 |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
QBA
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 12:53, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No wszystko pięknie, widzę niezły regiel i silniczek, dużo alu ale do foto taki brudny model dać, och aż odstrasza
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Czw 13:26, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Tuning całkiem całkiem
Ale przewodu zasilające antenowe i sterujące to jeden wielki chaos.
o złączkach nie wspominając
ja bym radził troche to upożądkować bo im mniej nam elementów lata po modelu tym jest on bardziej zwarty i stabilmy
Oto jak ja to zrobiłem u siebie: [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Czw 13:28, 10 Sty 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Czw 13:50, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Niom, tetetka, całkiem całkiem, a co do kabli, u mnie w X'sie też jest z deka bałagan
|
|
Powrót do góry |
|
|
basic
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Czw 18:35, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
czyszcze model tylko przy smarowaniu - z raz na miesiac - na bierzaco nie czyszcze bo jak bym go dzisiaj wypucowal na blysk to za 3 dni bedzie taki sam jak teraz. jezdze glownie po garazach a tam kurzu i piasku nie brakuje. najwarzniejsze dobrze poskrecac rzeby piasek w zebatki nie wchodzil, na zewnatrz morze sobie siedziec - do estetow nie nalerze
no a kable do skrocenia te od regla do silnika sa o polowe za dlugie jak sie jakas wolna chwila trafi to zamierzam skrocic
|
|
Powrót do góry |
|
|
basic
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Wto 21:22, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
jako ze w kablach byl chaos postanowilem jeszcze troche ich dorzucic ....
po przygodach w kozienicach z przegrzanym reglem zarzucilem dwa wiatraczki jeden na silnik i jeden na regulator, zasilane sa malym pakiecikiem lipo 700mAh 11.1V, pakiet jest przyklejony tasma do podwozia ale ladowanie go odbywa sie bez zdejmowania - ma zrobione banany takie same jak pakiety glowne czyli podlaczam sharka bananami bez zdejmowania
na razie prowizorka ale jak sie sprawdza to dokladniej to powycinam i przymocuje pakiecik
|
|
Powrót do góry |
|
|
ark
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Wto 21:49, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Popieram instalacje wiatraczka, u mnie również jeden powędruje na regiel, szkoda czasu na czekanie aż ostygnie:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Wto 22:11, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Chłodzenie musi być a nie myślałeś aby wszystko zasilać z pakiety 7,2 ?? są w sprzedaży wiatraki na takie napięcie na rcmart.
Bo lipo jak rozładujesz za bardzo to grozi pożarem no i masz 2 pakiety do ładowania a tak to jeden
Ja u siebie regulator mam oryginalnie chłodzony a na silnik zakładam radiator jak jest potrzebny i łącze na 7,2 do pakietu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 12:51, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ja tez właśnie mam zasilane z pakietu 7.2 i spokój z kablami i waga mniejsza bo lipol tez coś tam wazy
|
|
Powrót do góry |
|
|
basic
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wawa
|
Wysłany: Śro 18:44, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
teraz lipol zamienilem na nimh niecale 5v, wazy to prawda ale nie moge 2 wiatrakow podlaczyc pod pakietrona, sprawdzalem dawalem w powietrzu ful gaz kiedy silnik sie rozkrecil na max podpinalem wiatraki - wyraznie slychac bylo ze silnik zwolnil - nie to zeby na przyklad o polowe ale jednak obrotow mu odjelo a to dyskwalifikuje takie rozwiazanie u mnie. lubie miec duzy zapas mocy (z ktorego czesto kozystam) "pod maska" a w zasadzie nie pod maska tylko pod lexanowym dachem
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 16:02, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No tak to prawda, może i troszke obroty spadna, ale dodatkowa waga zrobi to samo wg mnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtastaba
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 16:33, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A czy ta aluminiowa część co przytrzymuje akumulator w miejscu to nie działa przypadkiem jak radiator?!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Czw 16:53, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Tak, jeddną z funkcji oprócz trzymania akusa i ładnego wyglądu jest odprowadzanie ciepła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|