Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna

Czy Ta04s nadaje sie do driftu ?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl
Autor Wiadomość
matador15




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:20, 15 Lut 2008    Temat postu: Czy Ta04s nadaje sie do driftu ?

Witam. Jak widzicie swieży jestem i chce calkowicie zainwestowac w drift.

Kilka pytan :
- czy ta04s jest dobre do driftu ?
- czy ten silnik i regiel beda w miare mocne ?orion-silnik-method-r-13x2 , graupner-regulator-speed-profi-40r]
- pakiet GP 3300 bedzie dobry ?
- jaka ladowarke do 150zl kupic ? moze byc uzywka.

Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088

PostWysłany: Pią 23:40, 15 Lut 2008    Temat postu:

Tak, Ta-04 świetnie nadaje sie do driftu, b. dobry rozkład masy.

Co do osprzętu, to też jest ok, moze jedynie z tą ładowarką do 150zł, moze być cięzko, chyba, ze na allegro lub z zagranicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matador15




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:47, 16 Lut 2008    Temat postu:

ok, dzieki .

a taka ladowarka to jedna z lepszych czy zwykla ?duratrax_intellipeak_pulse
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088

PostWysłany: Sob 1:04, 16 Lut 2008    Temat postu:

Ten DURATRAX jest całkiem dobry Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matador15




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 1:14, 16 Lut 2008    Temat postu:

ok. a jeszcze jedno , bo mam slaba apke i zamierzam kupic to wszystko do marca, a czy apka JR Xr2i 75mHz jest dobra ? oczywiscie tak kolo domu, moze na hale.

Ostatnio zmieniony przez matador15 dnia Sob 12:11, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamilos408




Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:40, 16 Lut 2008    Temat postu:

a tl-01 nadaje się ?? Co tżeba zmienić żeby dało się śmigać ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OSA




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kozienice

PostWysłany: Sob 13:17, 16 Lut 2008    Temat postu:

Kolego w TL-ce musisz zablokować tylni dyferencjał na sztywno , a przedni trzeba tak żeby miał pewien opór ale też żeby nie był zbyt luźny

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamilos408




Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:06, 16 Lut 2008    Temat postu:

a jak to zrobić??? zapchać te tryby papierem??no właśnie które to tryby:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matador15




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:27, 16 Lut 2008    Temat postu:

dyfry blokujesz np. plastelina , ja uzylem takiego kleju jak osmiorniczka i nie moge rekoma ruszyc kola w przeciwne strony jednoczesnie, a przod posmarowalem tak leciutko tym klejem i zlapalo tak jak chcialem [ nie na maxa sztywno]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamilos408




Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:38, 16 Lut 2008    Temat postu:

po co przud blokować jak napęd tylko na tył jest :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matador15




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:45, 16 Lut 2008    Temat postu:

a sorki , zapomnialem i pisalem z mysla o swojm bo go wlasnie smaruje itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamilos408




Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:53, 16 Lut 2008    Temat postu:

A powiedzcie mi które to zębatki ?? Bo ja też mam napęd na przud ale zciągnięty wałek Very HappyVery Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Haheć




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 0:44, 17 Lut 2008    Temat postu:

to go najpierw załóż a potem myśł o drifcie bo bez wałka daleko nie zajedziesz. Co do dyfra to musisz go rozkręcić i tam masz takie 3 zębatki "stożkowe" i pomiędzy nie pakujesz papier Smile ja tak mam i jest tak mocne że za pierwszym razem urwałem ośke na Saturnie 20T Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamilos408




Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:03, 17 Lut 2008    Temat postu:

w tl-01 jest trudno rozkręcić ten dyfr :/
No ale sprubuje a co do wałka to mam wałek który idzie na przud ale w rifxcie raczej tył no nie :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Haheć




Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Nie 16:38, 17 Lut 2008    Temat postu:

jak trudno?? przeca tam są tylko 3 śrubki i zdejmujesz taki dekiel z dyfra i widzisz w środku takie 3 zębatki w kształcie stożków, a jak chcesz sobie podriftować to najpier załóż ten wałek żebyś miał napęd 4x4 bo w modelach sobie nie podriftujesz z napędem na tył Confused

PS: ja na początku nie miałem zblokowanego dyfra i też dawałem rade wpaść w poślizg na plastikowych oponkach Smile Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin