Autor |
Wiadomość |
steel
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Nie 19:26, 23 Gru 2007 Temat postu: Jak wyważyć tt-tke |
|
|
Witam
Potrzebuje rady jak wyważyć TT-ke aby można było drifować w obie strony w miarę łatwo.
Dzisiaj zauważyłem ten problem w mojej, jak jeździliśmy z kolegą Qbą na jednym z bielskich parkingów. W prawo super można wyprowadzać natomiast w lewo bardzo ciężko zapanować nad modelem.
Pozdrowionka
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
DJ
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żory
|
Wysłany: Nie 20:00, 23 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Strona lewa musi się równac prawej. Bo inaczej nacisk na koła jest inny
Wytnij blaszke alu 4mm (grubość) lub z wiekszej i zamontuj na prawej stronie samochodu ( nie za blisko kół +/- na środku płyty podłogowej ) Przy wycinaniu takiego kawałku sugeruj się wagą ile waży
Ostatnio zmieniony przez DJ dnia Nie 20:04, 23 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ark
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Nie 20:03, 23 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Udaj sie do zakładu oponiarsko-wulaknizacyjnego, i kup (załatw) ciężarki do felg aluminiowych. Są samoprzylepne co ułatwi montaż. Ilość ciężarków dobierz doświadczalnie. Patent sprawdzony i wysoce skuteczny
|
|
Powrót do góry |
|
|
DJ
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żory
|
Wysłany: Nie 20:05, 23 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ooo można i tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
steel
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kęty
|
Wysłany: Nie 20:14, 23 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Dzięki panowie zaraz po świętach jadę do oponiarza i załatwiam ciężary.
Mam nadzieje ze pomoże.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kajos
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany: Pon 0:15, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
A ja tak z innej beczki: co jest lepiej wyważoną "wersją" TT-01: Asso TC4 czy TB-02?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Pon 0:17, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
hmmm, wg mnie to będzie asso tc4
|
|
Powrót do góry |
|
|
DJ
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pon 1:06, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Powiem tak żadem model nie jest doskonały nawet ja uzywam cieżarków w mojim evo V żeby go wyważyc
Ostatnio zmieniony przez DJ dnia Pon 1:08, 24 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:45, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Moje asso sprawia wrażenie idealnie wyważonego
Chociaż nie wiem , moge się mylić. Ja bynajmniej nie zaobserwowałem lepszego skręcania w np. lewo niż w prawo Model świetnie idzie bokiem zarówno w prawo jak i w lewo
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 21:18, 24 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam tb-02 i uważam ze po stronie pakietu mam o 40-60g za dużo, różnica mała choć w drifcie wyczuwalna lekko na bardzo sliskiej nawierzchni. Ale u steela czuc to na maxa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtastaba
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 1:39, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Kurcze miałem ten sam problem ze swoją TTką, ale wyjąłem główne elementy i zważyłem. Mniej więcej zgadza sie z tym co napisał DJ, a tych ciężarków szukam od tygodnia i nie wiedziałem gdzie można je kupić. A wystarczało sie przejść do wulkanizacji xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
igor1300
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 1:50, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
kolega ma wyważarke hudego, wyważył mi x-raya co do grama, polecam.
wu wu wu kropka hudy kropka net
|
|
Powrót do góry |
|
|
|