Autor |
Wiadomość |
Tomiblax
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Nie 10:29, 03 Lut 2008 Temat postu: Jaki silnik? |
|
|
Proszę Was o porady w doborze silnika do driftu, mianowicie: jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi silnikami, jakie przekładnie są najlepsze i ogólnie co możecie poradzić przy zmianie silnika i przekładni... Myślę, że przyda się to nie tylko mi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ark
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Nie 10:30, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Polecam silniki 27 zwojowe trinity, ale konieczne są małe przeróbki (zmiana panewek na łożyska)
|
|
Powrót do góry |
|
|
igor1300
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 13:40, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja mam trinity ppk2pro (27zwojowy),
trinity diamond (27zwoi)
i trinity speed gems 2 (chyba 11 zwoi)
który będzie najlepszy do mojego x raya?
|
|
Powrót do góry |
|
|
ark
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Nie 14:58, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Ten pierwszy, pod warunkiem że jest na łożyskach kulkowych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Śro 10:07, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Witam Ja osobiście polecam silnik: LRP-HPI 17T Challenge
[link widoczny dla zalogowanych]
Miałem okazie na nim driftować i nie mogę się do niczego przyczepić:
Moc 185Wat robi już swoje przy 31000 obrotach na minutę. (nie brak mocy gdy jest potrzebna ale nie jest też jej za wiele by nie dało się modelu opanować ).
Gdy dotrą w dostawie silnik GT3 i V10 które są tańsze to też opisze te które bym polecal do driftu
Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Śro 10:13, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|