Autor |
Wiadomość |
nocnypawel
Gość
|
Wysłany: Pon 20:40, 31 Gru 2007 Temat postu: Jaki silnik do E10 drift? |
|
|
Niedawno kupiłem E10 w wersji drift z firmy hpi. Dość często odczuwam brak mocy i chciałbym kupić sobie jakis silnik i regiel. Doradźcie mi coś
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:05, 31 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
1.Zarejestruj się.
2. Najlepiej nie kupuj silnika , tylko już zacznij myśleś nad nowym modelem
|
|
Powrót do góry |
|
|
nocnypawel
Gość
|
Wysłany: Wto 10:47, 01 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
dobra
|
|
Powrót do góry |
|
|
Filip Małek
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 15:01, 01 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Gizmo źle mówisz...
Dzisiaj widziałem te E10 i to nie jest aż taki shit
W Toruniu mają go 2 osoby luzy są to znaczy w ich modelach juz nie ma tylko trzeba pogrzebać przy tych atrapach hamulcowych.
Nocny Paweł kup jakiś silnik z 17 zwoji powinien ci wystarczyć
Jaki tam masz regiel ? Ograniczenie do ilu zwoji masz w tym reglu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
DJ
Dołączył: 01 Gru 2007
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żory
|
Wysłany: Wto 16:11, 01 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ja polecam silniki do driftu od 17 do 19-20 zwojowe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:09, 01 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Proszę zobaczyć ocene kolegi Drinek-on miał styczność z tym modelem ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Filip Małek
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 18:51, 01 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Czytałem...
Ale to nie jest az takie badziewie jak wy je opisujecie
Widziałem ten model w akcji, jeździłem i nie jest w cale taki zły.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Wto 22:16, 01 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Powiem tak
Wszystko zależy od tego jakie kto ma wymagania.
Jeśli ktoś wymaga aby model umiał prosto jechać w momencie gdy nie ruszasz apraturą to E10 jest to nie możliwe bo z takimi luzami jakie ma to on prędzej bąka wykręci niż prosto pojedzie.
To już 100 razy wolał bym kupić TT-01 i sobie tam alu zwrotnice i łożyska założyć niż E10 kupić.
Lub wstrzymać się z zakupem dołożyc troche i Sprinta 2 kupić
Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Wto 22:16, 01 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 2:39, 05 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
HAHAHA dobre, popieram, szkoda kasy, chyba że na boisko to ma być model.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bezeld1
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Śro 20:16, 30 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
serwo: Blue Bird BMS-620HS
regiel: Futaba MC230CR
Silnik: Trinity revenge of the monster
to jest podstawa jeżeli myślisz o lataniu bokiem na poważnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|