Autor |
Wiadomość |
Kamilp5a
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 20:44, 14 Lut 2008 Temat postu: Negatyw |
|
|
W wielu prawdziwych autach driftowych np. auto Macieja Polodego spotkałem się z taki trikiem jak negatyw są to pochylone góry kół do wewnątrz podobno pod koniec poślizgu daje to dużą przyczepność pomagającom w wyjściu z driftu co o tym myślicie ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Czw 21:22, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Chodzi Ci o coś takiego / \ ?? Tak w drifcie 1:1 stosuje się coś takiego, a jeśli chodzi o Maćka to on jedyny uzyskał aż taki kąt pochylenia kół, nikt wcześniej tego nie zrobił, podobno jakiegoś wieczoru usiadł i dłubał przy drążkach. Ale nie tylko w drifcie się coś takiego stosuje. W każdym motorsporcie jak F1, WTCC (oprócz WRC) itp stosuje się pochylone koła, tylko jeszcze też się pochyla tylnie, pomaga to w płynnym pokonaniu zakrtętu. W drifcie tylko pochyla się przednie koła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilp5a
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 21:25, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Chodzi Ci o coś takiego / \ ?? | Tak o to czy stosuje sie to w modelach ?? co to za stprt bo sie nie orientuje
Sory za OT
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Czw 21:30, 14 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nie, w modelach przy drifcie czegoś sie takiego się nie stosuje, bo i tak koła w zakręcie są prosto a nie skręcone.
WTCC - Mistrzostwa Świata Samochodów Turystycznych (World Touring Car Championshpis)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|