Autor |
Wiadomość |
MasnyM
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz kuj-pom
|
Wysłany: Wto 23:30, 08 Sty 2008 Temat postu: TL'ka Początek driftu |
|
|
Czy tl'ka nadaje sie na poczatek na drift ?? z tego co wynika to nawet ma dobre rozłożenie masy ..
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Crasher
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK
|
Wysłany: Śro 1:07, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
tak, TL nadaje się do driftu jak najbardziej, tyle że jest nie opłacalne w utrzymaniu, jeśli masz już TL to nie widzę przeszkód żeby zacząć driftować, ten model jest dużo lepszy do driftu od TT-01 która ma kiepsko rozłożoną mase. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem modelu radził bym kupić używanego Sprinta 2 - (często są na allegro) za ok. 300zł, lub zaszaleć i kupić Asso TC4 lub jakieś Yokomo wiem że mówi się że model na początek nie powinien być drogi jednak myślę że i tak taniej wyjdzie cie utrzymanie TC4 łącznie z kupnem modelu od kupna i utrzymania TLki która ciągle się sypie no i raczej nie jedzie prosto
|
|
Powrót do góry |
|
|
MasnyM
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz kuj-pom
|
Wysłany: Śro 22:44, 09 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
przyznam ci racje ale jak ktoś ma ograniczony budżet to trzeba zaczynać od takich modeli. ja kupiłem tl ke za 150 zł z buda serwem i 2 komplety kół koła do driftu będe miał już nie długo wytoczone
|
|
Powrót do góry |
|
|
Crasher
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: UK
|
Wysłany: Czw 0:29, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
tzn wiesz, TL jest bardzo fajnym modelem, łatwo ją stuningować i masz szeroki dostęp do części zamiennych, jest dobrze wyważona i ma konstrukcje ramową jak np. TA03 używana przez jednego z japońskich pro drifterów (filmik - http://www.youtube.com/watch?v=AGstFokhsXY) oczywiście TA03 to już dosłownie profesjonalny model
Jeżeli chodzi o "opłacalność" to i tak kupno Asso za 700zł z alu wałem, łożyskami, olejowymi amorami, alu mocowaniem silnika i ogólnie z regulatorem jaki tam jest i silnikiem wyjdzie dużo taniej od kupna choćby TT-01 za 450zł + 50zł łożyska + 50-100zł alu amory + 30zł alu wał + dobry regiel i silnik + koszta wysyłki zamawiając z różnych sklepów, także czasami lepiej przemyśleć zakup tańszego modelu bo to że coś na początku kosztuje taniej nie znaczy że się opłaca ale z TL'ką ci się opłacało teraz trenuj a potem przeżuć się na coś z wyższej półki
|
|
Powrót do góry |
|
|
MasnyM
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz kuj-pom
|
Wysłany: Czw 14:11, 10 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No tak masz racje ale wiesz nie każdego stać na początku na dobry model za 700 zeta dla mnie to już jest majątek puki nie mam stałych dochodów apropo aluminiowych części to ja będe je dorabiał sam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamilos408
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:12, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ten temat mnie bardzo pocieszył bo mam tl-01:D
do jutra jeszcze jest to buggy ale jutro to już będzie on-road
Potem koła karoseria I jazda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
KOmandor
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ustka
|
Wysłany: Pon 0:48, 18 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
spytaj sie ARK on zna chyba najlepiej TLke
|
|
Powrót do góry |
|
|
|