Autor |
Wiadomość |
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Pią 15:58, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Witam
Chciałbym z organizować spotkanie konferencyjne z możliwie duża liczbą uczestników
Spotkanie miało by na celu:
1. ustalenie co jest zakazane na zawodach
2. jak rozstrzygnąć sporną kwestie rodzaju opon
3. chciałbym przestawić kilka propozycji tyczących się organizacji zawodów
4. skonsultować się jak według was oceniać jazdę
5. jak budować tor aby można było prostym sposobem ocenić umiejętności zawodników
6. czy tworzyć czy nie podział na klasy a jeśli tak to jakie
7. inne propozycje z waszej strony
Post ten ma na celu stworzenie choć zarysu przepisów driftingowych
W odpowiedzi na ten Post prosił bym o podanie nikców z komunikatora skype
I odpowiedź czy 1 takie spotkanie pasowało by wam aby zorganizować 6 lub 13 grudnia.
Poprawiłem ;] - Admin Gizmo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pancypis
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Zabrza
|
Wysłany: Pią 16:20, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
przerabiałem z kolegami ( a właściwie oni przerabiali aja obserwowałem) problem przepisów i proponuje na początek bardzo prosty podział
- D10 B (beginer - model może zawierać niewielki zmiany)
- D10 A (advance - klasa open )
a co do opon na razie full luz jakby nie było jest nas mało i chcemy się rozwijać a nie zniechęcać
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Pią 16:27, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
tylko że jak dasz full luz jeśli chodzi o opony to nie wyobrażam sobie rozgrywać biegów równoległych
a i jak ocenić czy modyfikacje są małe czy nie ??
A kolejna sprawa z tego co się orientuje w kwestii zawodów to:
1. jeśli zawody organizuje firma yokomo to wszyscy zawodnicy startują na tych samych oponach tej firmy
2. jeśli zawody organizuje hpi np to wszyscy zawodnicy startują na oponach tego producenta
Mi chodzi oto aby w momencie gdy NP hpi czy yokomo ma 2 lub więcej rodzajów opon wybrać te które według większości się najlepiej do tego nadają.
Jak dla mnie rozwijać się to znaczy starać się szkolić umiejętności nie tylko na tych oponach co nam wygodnie ale tez na innych by mieć większe doświadczenie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:32, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ja jestem chętny na konferencje - mój skype: bartosz1996g
|
|
Powrót do góry |
|
|
pancypis
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Zabrza
|
Wysłany: Pią 17:23, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
no i zaczyna się szufaldkowanie, na początek naprawdę odradzałbym zmuszanie zawodników do używania konkretnych opon,a z czasem można to zmienić chyba że od razu zawody będą miały DUŻYCH sponsorów i nabiorą RANGI
co do oceny to potrzebni będą sędziowie
P.S.nie mam skype
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:28, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
To ściągnij i zainstaluj xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Pią 17:33, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
oto jak wygladaly zawody w poznaniu gdzie każdy latał na czym chciał:
http://youtube.com/watch?v=Sv9OFOxH4k0
Wedlug mnie wyścigi w parach to była parodja a nie rewalizacja
Polecam zapytać kolege o nicku ARK
dla mnie ujednolicenie opon na zawody to podstawa do tego aby każdego można było oceniać tą sama miara za style prędkość i kontrole nad modelem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Pią 18:08, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
hmm, kiedyś na strone rc-auto ułożyłem fajne przepisy do driftu. Ja mysle żeby zrobić:
-zero podziłu na kalsy (moc, liczba modyfikacji, stopień zawansowania, nparawdę pogladajcie zawody z zawodów: Amerkańskie Formula D, europejskie EDC (Polody był 5 ) Japońskie D1 czy polskie Toyo Drift Cup, tam takich rzeczy nie ma. Przytocze jescze jeden przykład: w zeszłym roku na zawodach driftowych All Stars na torze Irwindale ok 200 konne Trueno wygrało z 2x mocniejszym Mustangiem w obydwu pojedynkach.)
-opony tak jak kto woli (znów przytocze zawody 1:1, jdene jeździ na oponach Toyo, inny na Yokohama a jescze inny na Brigstone)
Na zawodach rc też tak jest, każdy jeździ na czym chce.
|
|
Powrót do góry |
|
|
pancypis
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Zabrza
|
Wysłany: Pią 18:12, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Lord napisał: | hmm, kiedyś na strone rc-auto ułożyłem fajne przepisy do driftu. Ja mysle żeby zrobić:
-zero podziłu na kalsy (moc, liczba modyfikacji, stopień zawansowania, nparawdę pogladajcie zawody z zawodów: Amerkańskie Formula D, europejskie EDC (Polody był 5 ) Japońskie D1 czy polskie Toyo Drift Cup, tam takich rzeczy nie ma. Przytocze jescze jeden przykład: w zeszłym roku na zawodach driftowych All Stars na torze Irwindale ok 200 konne Trueno wygrało z 2x mocniejszym Mustangiem w obydwu pojedynkach.)
-opony tak jak kto woli (znów przytocze zawody 1:1, jdene jeździ na oponach Toyo, inny na Yokohama a jescze inny na Brigstone)
Na zawodach rc też tak jest, każdy jeździ na czym chce. |
no taką formułę też można przyjąć choć nie jest bez wad....
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Pią 18:12, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
u kolego pokłucil bym się z tobą oto że każdy jeździ na czym chce
[link widoczny dla zalogowanych]
radził bym przeczytać
tylko że w polsce nie jest realny alby firma zasponsorowała 20 kompletow kół za darmo ale sadze ze jest możliwośc ugadania się co do ich zakupu w formie opłaty za udzial w zawodach oczywiscie po atrakcyjnej cenie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Pią 18:16, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
drinek napisał: | u kolego pokłucil bym się z tobą oto że każdy jeździ na czym chce
[link widoczny dla zalogowanych]
radził bym przeczytać |
tak, ale to są zawody robione przez HPI, wiec oni nażucają już z góry swoje opony, na zawodach "prywatnych" tak nie jest.
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Pią 18:21, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
i nadal to samo
ok to ja może inaczej to napisze
powiec mi jak ocenic kto jest leprzy:
jeden jedzie na rolkach z pcv i smiga wolno ale dokładnie
a drógi na oponach gumowych smiga szybko ale nie tak precycyjnie kto leprzy ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:22, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Popieram zdanie Lorda-ale nie wpełni. Model jest jaki chce być , przeciez to nie model będzie oceniany tylko umiejętności. Co do opon- jeżeli np. organizuje je HPI to ono daje dla każdego zawodnika oponki bo np. 2 pary jeżeli ma np. z Yokomo , a jeśli ma z HPI to bierze swoje
Wg. mnie powinny być dopuszczone PCV... to bardziej ślizganie się niż drift. Oczywiście dopuszczony nie może też byc dbox ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Pią 18:31, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Powiem tak
Jak dla mnie wydaje mi się że lepiej jest miesac przed zawodami ustalic dany rodzaj opon
bo:
każdy będzie miał takie same szanse
każdy będzie mogł być oceniany za styl predkość i panowanie nad modelem tą samą miarą
każdy będzie mogł pokazac jak przygotował swój sprzet
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:36, 30 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No to chyba ustaliliśmy że:
Model jest dowolny , po dowolnych przeróbkach
Przed zawodami ustalamy jakich opon używamy i każdy musi mieć te same.
Rurki PCV nie są dopuszczone
|
|
Powrót do góry |
|
|
|