Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna

Spotkanie na skype (WAŻNE)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl
Autor Wiadomość
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Pią 15:58, 30 Lis 2007    Temat postu:

Witam

Chciałbym z organizować spotkanie konferencyjne z możliwie duża liczbą uczestników

Spotkanie miało by na celu:
1. ustalenie co jest zakazane na zawodach
2. jak rozstrzygnąć sporną kwestie rodzaju opon
3. chciałbym przestawić kilka propozycji tyczących się organizacji zawodów
4. skonsultować się jak według was oceniać jazdę
5. jak budować tor aby można było prostym sposobem ocenić umiejętności zawodników
6. czy tworzyć czy nie podział na klasy a jeśli tak to jakie
7. inne propozycje z waszej strony

Post ten ma na celu stworzenie choć zarysu przepisów driftingowych

W odpowiedzi na ten Post prosił bym o podanie nikców z komunikatora skype

I odpowiedź czy 1 takie spotkanie pasowało by wam aby zorganizować 6 lub 13 grudnia.


Poprawiłem ;] - Admin Gizmo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pancypis




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zabrza

PostWysłany: Pią 16:20, 30 Lis 2007    Temat postu:

przerabiałem z kolegami ( a właściwie oni przerabiali aja obserwowałem) problem przepisów i proponuje na początek bardzo prosty podział

- D10 B (beginer - model może zawierać niewielki zmiany)

- D10 A (advance - klasa open )

a co do opon na razie full luz jakby nie było jest nas mało i chcemy się rozwijać a nie zniechęcać Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Pią 16:27, 30 Lis 2007    Temat postu:

tylko że jak dasz full luz jeśli chodzi o opony to nie wyobrażam sobie rozgrywać biegów równoległych

a i jak ocenić czy modyfikacje są małe czy nie ??

A kolejna sprawa z tego co się orientuje w kwestii zawodów to:
1. jeśli zawody organizuje firma yokomo to wszyscy zawodnicy startują na tych samych oponach tej firmy
2. jeśli zawody organizuje hpi np to wszyscy zawodnicy startują na oponach tego producenta

Mi chodzi oto aby w momencie gdy NP hpi czy yokomo ma 2 lub więcej rodzajów opon wybrać te które według większości się najlepiej do tego nadają.

Jak dla mnie rozwijać się to znaczy starać się szkolić umiejętności nie tylko na tych oponach co nam wygodnie ale tez na innych by mieć większe doświadczenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:32, 30 Lis 2007    Temat postu:

Ja jestem chętny na konferencje - mój skype: bartosz1996g
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pancypis




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zabrza

PostWysłany: Pią 17:23, 30 Lis 2007    Temat postu:

no i zaczyna się szufaldkowanie, na początek naprawdę odradzałbym zmuszanie zawodników do używania konkretnych opon,a z czasem można to zmienić chyba że od razu zawody będą miały DUŻYCH sponsorów i nabiorą RANGI

co do oceny to potrzebni będą sędziowie

P.S.nie mam skype
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:28, 30 Lis 2007    Temat postu:

To ściągnij i zainstaluj xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Pią 17:33, 30 Lis 2007    Temat postu:

oto jak wygladaly zawody w poznaniu gdzie każdy latał na czym chciał:

http://youtube.com/watch?v=Sv9OFOxH4k0

Wedlug mnie wyścigi w parach to była parodja a nie rewalizacja

Polecam zapytać kolege o nicku ARK

dla mnie ujednolicenie opon na zawody to podstawa do tego aby każdego można było oceniać tą sama miara za style prędkość i kontrole nad modelem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088

PostWysłany: Pią 18:08, 30 Lis 2007    Temat postu:

hmm, kiedyś na strone rc-auto ułożyłem fajne przepisy do driftu. Ja mysle żeby zrobić:

-zero podziłu na kalsy (moc, liczba modyfikacji, stopień zawansowania, nparawdę pogladajcie zawody z zawodów: Amerkańskie Formula D, europejskie EDC (Polody był 5 Very Happy) Japońskie D1 czy polskie Toyo Drift Cup, tam takich rzeczy nie ma. Przytocze jescze jeden przykład: w zeszłym roku na zawodach driftowych All Stars na torze Irwindale ok 200 konne Trueno wygrało z 2x mocniejszym Mustangiem w obydwu pojedynkach.)
-opony tak jak kto woli (znów przytocze zawody 1:1, jdene jeździ na oponach Toyo, inny na Yokohama a jescze inny na Brigstone)

Na zawodach rc też tak jest, każdy jeździ na czym chce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pancypis




Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Zabrza

PostWysłany: Pią 18:12, 30 Lis 2007    Temat postu:

Lord napisał:
hmm, kiedyś na strone rc-auto ułożyłem fajne przepisy do driftu. Ja mysle żeby zrobić:

-zero podziłu na kalsy (moc, liczba modyfikacji, stopień zawansowania, nparawdę pogladajcie zawody z zawodów: Amerkańskie Formula D, europejskie EDC (Polody był 5 Very Happy) Japońskie D1 czy polskie Toyo Drift Cup, tam takich rzeczy nie ma. Przytocze jescze jeden przykład: w zeszłym roku na zawodach driftowych All Stars na torze Irwindale ok 200 konne Trueno wygrało z 2x mocniejszym Mustangiem w obydwu pojedynkach.)
-opony tak jak kto woli (znów przytocze zawody 1:1, jdene jeździ na oponach Toyo, inny na Yokohama a jescze inny na Brigstone)

Na zawodach rc też tak jest, każdy jeździ na czym chce.


no taką formułę też można przyjąć choć nie jest bez wad....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Pią 18:12, 30 Lis 2007    Temat postu:

u kolego pokłucil bym się z tobą oto że każdy jeździ na czym chce

[link widoczny dla zalogowanych]

radził bym przeczytać

tylko że w polsce nie jest realny alby firma zasponsorowała 20 kompletow kół za darmo ale sadze ze jest możliwośc ugadania się co do ich zakupu w formie opłaty za udzial w zawodach oczywiscie po atrakcyjnej cenie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lord
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088

PostWysłany: Pią 18:16, 30 Lis 2007    Temat postu:

drinek napisał:
u kolego pokłucil bym się z tobą oto że każdy jeździ na czym chce

[link widoczny dla zalogowanych]

radził bym przeczytać



tak, ale to są zawody robione przez HPI, wiec oni nażucają już z góry swoje opony, na zawodach "prywatnych" tak nie jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Pią 18:21, 30 Lis 2007    Temat postu:

i nadal to samo

ok to ja może inaczej to napisze

powiec mi jak ocenic kto jest leprzy:
jeden jedzie na rolkach z pcv i smiga wolno ale dokładnie
a drógi na oponach gumowych smiga szybko ale nie tak precycyjnie kto leprzy ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:22, 30 Lis 2007    Temat postu:

Popieram zdanie Lorda-ale nie wpełni. Model jest jaki chce być , przeciez to nie model będzie oceniany tylko umiejętności. Co do opon- jeżeli np. organizuje je HPI to ono daje dla każdego zawodnika oponki bo np. 2 pary jeżeli ma np. z Yokomo , a jeśli ma z HPI to bierze swoje

Wg. mnie powinny być dopuszczone PCV... to bardziej ślizganie się niż drift. Oczywiście dopuszczony nie może też byc dbox ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
drinek




Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA

PostWysłany: Pią 18:31, 30 Lis 2007    Temat postu:

Powiem tak

Jak dla mnie wydaje mi się że lepiej jest miesac przed zawodami ustalic dany rodzaj opon

bo:

każdy będzie miał takie same szanse
każdy będzie mogł być oceniany za styl predkość i panowanie nad modelem tą samą miarą
każdy będzie mogł pokazac jak przygotował swój sprzet
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gizmo
Administrator



Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:36, 30 Lis 2007    Temat postu:

No to chyba ustaliliśmy że:

Model jest dowolny , po dowolnych przeróbkach
Przed zawodami ustalamy jakich opon używamy i każdy musi mieć te same.
Rurki PCV nie są dopuszczone
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    Zobacz poprzedni temat : Zobacz następny temat  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum PDM R/C-Polish Drift Maniacs R/C Strona Główna -> PRZENOSIMY SIE!! www.pdmrc.yoyo.pl Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Regulamin