Autor |
Wiadomość |
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
QBA
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 19:33, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
JESTEM ZA:
3.3 Rozmiar opon oraz rodzaj nie musi odpowiadać rozmiarowi opon fabrycznych. Opony nie muszą posiadać bieżnika. Dopuszcza się stosowanie opon z abs czy pcv oraz nakladki wykonane z powolnego materialu nakladanego na felge lub na opone.
4.7 Przed każdymi zawodami organizowana jest runda kwalifikacyjna, w której wyłaniani są kierowcy dopuszczeni do zawodów. Sędzowie oceniają czy zawodnik nadaje się do zawodów (umiejętności).
4.9 Przejazdy finałowej 8-ki, półfinały oraz finał odbywają się parami (Tsuiso).
5.1 W przypadku naruszania zasad niniejszego Regulaminu lub zasad bezpośrednio obowiązujących na zawodach będą nakładane następujące kary regulaminowe:
a) upomnienie
b) niedopuszczenie do startu
c) wykluczenie z zawodów
WSTRZYMUJE SIE OD GŁOSU:
4.6 Do udziału w każdej eliminacji Toyo Drifting Cup RC dopuszczonych jest parzysta ilość zawodników.
PS według mnie dobry regulamin.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:37, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jestem za ale poza:
Dowolnymi gumami
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 19:43, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No własnie dowolne gumy są ok, ja np nie lubię tych oryginalnych opon, a ceny za nie są chore. I co trenować będę na pcv lub czymś podobnym a na zawody założę coś czego nie znam, bezsens, uważam ze dowolne ogumienie jest bardzo dobre, nie zmusza nikogo do kupowania jednej marki, to tak jakbym pow ze każdy ma miec sil tamiya super stock który kosztuje 190zl, i wszyscy sobie go kupicie, nie bo każdy ma swój sposób jazdy, jedni 15T drudzy 27T a driftujesz tak samo.
Ostatnio zmieniony przez QBA dnia Pią 19:46, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomiblax
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pią 19:45, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
A ja jestem za dowolnymi oponami, może zrobić by ankietę...?
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Pią 19:45, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ja w sumie też zgadzam się z całym regulaminem ale punk 3,3 nie leży mi po tym co się działo na 1 zawodach gdzie on obowiązywał z Poznaniu.
To podczas biegów w parach jeden jeździł bardzo szybko na gumowych oponach ale nie dokładnie a 2 jechał wolno na PCV ale dokładnie i ten co jechał szybko nawet w momencie gdy wyjechał poza to dostawał wyższe noty co wydaje mi się trochę parodją
Wiec aby uniknąć takich sytuacji warto by było aby każdy miał takie same warunki i przyczepność wtedy bardziej liczyły by się umiejętności a jakie były by to opony zależało by to tylko od Organizatora zawodów
Oczywiście fakt stosowania takich czy inny opon musiał by być ogłoszony minimum miesiąc przed zawodami oraz zapas takich opon musiał by być dostępny w sprzedaży.
Zresztą jak ktoś umie driftować to na jakich by oponach jeździł to sobie poradzi.
A gdzie by nie popatrzeć czy Yokomo organizuje zawody to wszyscy latają na ich oponach jak w Niemczech organizują zawody to wszyscy na tych samych oponach.
Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Pią 19:49, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 19:48, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
To już jest wina sędziego, bo jak napisane gdzieś było, nie szybkość tylko technika i jakość driftu ma być oceniana
|
|
Powrót do góry |
|
|
drinek
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN - HPI, HOT BODIES, LRP, EDIT, SANWA
|
Wysłany: Pią 19:55, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
oto filmik z zawodów widać na nim że jeden jeździ wolno inny szybko
oraz w jednym momencie model jadący na 2 uderza w jego tył co powoduje ze zawodnika wypycha z toru i przez to traci możliwość ukończenie biegi dlatego że ktoś jadący za nim go trafil bo jechał na oponach o inne przyczepności.
Jesli ktoś umie driftować to bedzie driftowal na dowolnych oponach
a ceny kompletu opon to około 55zł co starcza na około 15-20 godzin jazdy po asfalcie
Ostatnio zmieniony przez drinek dnia Pią 20:00, 04 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Pią 20:08, 04 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Ja początkowo tez byłem za dowolnym ogumieniem, ale o rozmowie z Arkiem i Drinkiem i przestudiowaniu tego filmiku przeszło mi, jestem za jednakowym ogumieniem. A co do prędkości to też jest ważna i jest oceniana.
|
|
Powrót do góry |
|
|
QBA
Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 2:03, 05 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
No sam juz nie wiem, ale ci co zapieprzali to i tak na każdym zakręcie wypadali, muszę kupić te opony i pojeździć na tym więcej to się wypowiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
korales
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Nie 0:22, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
witam. regulamin jest ok oprócz tych opon. sam wiem jak to jest bo byłem na zawodach w Poznaniu. według mnie są dwie opcje:
1. każdy ma to samo np nakładki yokomo i wtedy najlepsza ósemka jeździ w parach
2. każdy jeździ na czym chce a o jeździe w parach można tylko zapomnieć
proponuje opcje nr 1. będzie wtedy widać kto w parze jest lepszy i poziom będzie większy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
ark
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Nie 1:01, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
100% zgody z koralem, wie co mówi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:36, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Hmmm... ciekawy pomysł , ale z oponkami tylko do yokomo bym się nie zgadzał. Wałkowaliśmy spoooro o tym z chłopakami , i nawet jeżeli ktoś jeździ na poziomie japońców , a nie ma oponek yokomo , nie ma możliwośći ścągnąć to jest to totalna zniechęta.... A przecież nikt specjalnie nie kupi używek. Więc pomysł dobry ale po przewałkowaniu-bez sensu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lord
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczuczyn/Warszawa - Bielany, mail: babel31@op.pl, GG: 5927088
|
Wysłany: Nie 15:52, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Na Polskie warunki najlepszym rozwązaniem bedzie wybór opon HPI, bo Tamiyosie odpadają, sa za drogie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gizmo
Administrator
Dołączył: 28 Lis 2007
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:21, 13 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Lord , o to mi właśnie chodzi i próbuje Was cały czas przekonać. Drinek już po testach (dłuugich) z opon zadowolony-Ja , OSA , Ark-jak tylko beda na stanie to kupujemy , i napewno napiszemy na forum jak sie sprawują
|
|
Powrót do góry |
|
|
|